maandag 18 juli 2016

Geurvisjes.

Om kleine projectjes tussendoor te maken, zag ik een boek geur visjes staan.
Ik weet niet meer welk boek, want ik heb het gekopieerd....

Als ik volgens het patroon haak dan heeft de vis een beetje een spitse voorkant.
In de eerste instantie vond ik dat niet zo leuk en heb het patroon aangepast naar een wat rondere voorkant.

Maar eigenlijk heeft een vis natuurlijk een beetje een spitse voorkant.

Wat vinden jullie mooier? Links mijn eigen patroon en rechts het origineel. 
Op de foto het verschil.



Ik heb ook het ophang lusje aangepast. In het origineel moet je het lusje er later aan maken. Maar ik vind dat je het dan  niet stevig vast kunt maken omdat je nergens een goede knoop kan maken. Dus ik heb het lusje er "bij in" gehaakt.

Verder heb ik er gedroogde lavendel met een paar druppels lavendelolie, in een stukje panty, in gedaan.
Wel een gepriegel maar het ruikt heerlijk. Je kunt er natuurlijk alle geurtjes in doen die je besprenkeld op een beetje vulsel. Ik heb dat niet geprobeerd en weet dus niet of het dan lang blijft geuren.




Fijne avond.






1 opmerking:

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg