woensdag 2 december 2015

Muts en sjaal.

Uit mijn voorraadje wol, (die steeds groter wordt....) heb ik de Uno van Lana Grossa opgezocht.
Deze wol had ik bij onze Wolboutique gekocht toen ze verhuisd zijn naar een ander pand.



Na lang zoeken voor een mooi patroon, heb ik een patroon van Lana Grossa gevonden. Het staat in zo'n flyer van Lana Grossa Olympia Classic. Daar staan 19 patronen in van mutsen en sjaals.
Omdat Olympia dikker is heb ik de steken aangepast..

De muts is klaar, nu verder met de sjaal.
Ik denk dat ik geen drukte hoef te maken want het weer werkt niet echt mee om een sjaal en muts te dragen. Wat een temperaturen voor december......




Fijne dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg