vrijdag 3 januari 2014

En ja hoor, daar zijn ze......

.....de eerste steken van de CAL 2014.


Alles is heel duidelijk beschreven op de facebook pagina.
En natuurlijk ook op het blog van Terray.

Ik kan eigenlijk niet wachten tot volgende week vrijdag.
Op de facebook pagina zijn er mensen die er nog een deken bij haken, ik zit er nog over te denken om dat ook te doen. Maar dan wat kleiner en van katoen, dat haakt toch wel fijner. Het wordt alleen wat zwaarder.

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn deken, al weet ik niet of ik elke week zal posten.
Lijkt het je nog leuk om mee te doen like dan even de groeps pagina van facebook.
Daar kun je ook een dit bericht aanklikken en kun je zien wie er allemaal in je provincie mee doen.
Misschien leuk om een middag te organiseren om samen te gaan haken.......

3 opmerkingen:

  1. succes met je deken... gaat vast een mooi plaatje worden x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil er ook aan gaan beginnen. Ik doe een maatje voor een ledikantje.
    Jouw begin is er in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik twijfel...twijfel... Ik vind 'm zo leuk en volgens mij is het goed te doen...
    Leuk dat je af en toe iets laat zien. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg