vrijdag 20 december 2013

Ik zie sterretjes.......

Toch in deze drukke tijd nog even aan het fröbelen geweest.
Het oude beddegoed ligt er nog steeds en elke keer gebruik ik weer een stukje.



Nu zijn het sterretjes geworden. 
Gewoon geknipt, een lintje ertussen gedaan en aan elkaar genaaid.
In deze tijd mag het allemaal wat rafeliger zijn. 
Dus helemaal geen afwerking maar lekker....rafelig......




Het zou leuk zijn als ik deze in een soort van webwinkeltje kan verkopen.
Wie heeft ervaring hiermee?
Op het www heb ik al wel gratis webwinkels gezien, maar ik weet niet precies hoe het zit met de btw enzo.....
Het lijkt me wel leuk, dus als iemand tips of ideeën heeft hoor ik het graag.


Voor dit jaar hou ik het voor gezien. Door de drukke periode op mijn werk zal ik niet aan bloggen toe komen. Ik zal wel proberen jullie blogs te blijven bekijken. 

Verder wens ik iedereen een fijne en gezellige kerstdagen en een goed en gezond nieuwjaar.


Fijn weekend.



2 opmerkingen:

  1. Fijne feestdagen en een fantastisch 2014!
    Ik vind je sterretjes mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee helaas geen ervaring met verkoop, ze zijn kei gaaf in elk geval

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg