zondag 29 december 2013

Mijn kleuren en strepenschema voor de CAL.

De kleuren voor de CAL 2014 zijn in huis!
Dit zijn ze geworden.
Donker Paars                  

Bravo 8190 Lila        

Bravo 8303 Purper    

Bravo 8307 Orchidee

Bravo 8316 Lavendel

Bravo 8327 Anemoon

Ook heb ik via Biscuits and Jam een strepenpatroon gemaakt.
Heel makkelijk, vink de kleuren aan die je gebruikt en het aantal rijen. In dit geval 131, (even gespiekt bij het engelse patroon). Dan komt er een strepenschema uit en als je niet tevreden bent klik je op vernieuwen en dan komt er zo weer een andere, net zolang tot je tevreden bent.


Nu nog wachten tot 3 januari.
Op deze facebook pagina kun je samen met anderen je ervaringen delen. Hier staat ook een bestand bij wie er allemaal meedoen. Alles staat geselecteerd per provincie, dus kun je haakmaatjes zoeken......


Fijne zondag.

5 opmerkingen:

  1. Leuke kleuren. Veel succes alvast. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog heb je zeg!!! Je kunt eventueel ook op de mijne komen door op mijn naam te klikken. Je hebt leuke kleurtjes uitgezocht en wat een goede tip geef je hier op voor de kleuren-mix.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je prachtige kleurtjes uitgezocht. Ben heel benieuwd hoe hij gaat worden. Ook ik ga me er aan wagen. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren voor de CAL! Ik doe ook mee....zo leuk om al die dekens te zien vorderen. Zelfde patroon, maar toch allemaal verschillend! Heel veel succes en vooral plezier gewenst!
    Groetjes, jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren! Ik haak niet mee, maar ga wel het maken van alle dekens volgen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg