dinsdag 18 juni 2013

Even niks......

Al een tijdje niet meer geblogd. 
Ik heb er, op de één of andere manier, geen zin/tijd in.


Misschien heb ik het ruim een jaar geleden overschat, een blog, maar er zit toch wel wat werk in.
Foto's maken, eerst weer op de pc zetten, berichtjes maken.....

Het is niet zo dat ik helemaal gestopt ben met fröbelen....oh nee, dat vind ik nog steeds erg leuk.
En ik volg jullie blog's ook nog steeds, om weer leuke ideeën op tedoen.

Maar ik geloof dat de fut er een beetje uit is.
Misschien komt dat ook door het weer, de komende vakantie, drukte voor de laatste schooldag van de jongste, misschien moet ik dat ook wel een plekje geven.
De basisschool jaren zijn voorbij....
Een nieuwe fase breekt aan.....
Ook wel weer leuk, maar ik moet er (waarschijnlijk) erg aan wennen.


Wie weet na de zomervakantie weer, of als de dagen weer korter worden (nog even niet aan denken).

Ik wens iedereen alvast een hele fijne, gezellige, zonnige en leuke vakantie toe.


Groetjes,  Agnes.

6 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie en hopelijk toch tot blogs.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie, ik zie je vanzelf wel weer verschijnen als je er aan toe bent (ik hoop tenminste van wel).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie, succes en hopen dat de fut weer terug komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie en take your time!Het moet tenslotte wel leuk blijven en niet als een soort van verplichting voelen toch?!?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. doe lekker rustig aan ik heb die dip ook bemerk ik nu niet alleen die dip maar nog vele dingen erom heen

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet lekker van je vakantie en zou jammer zijn als je niet meer terug komt want je blog is erg leuk!

    Groetjes Colinda


    www.onlyhandmadeloves.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg