donderdag 11 april 2013

Verkouden met een staartje.

Ook ik was één (van de gelukkigen....) die deze winter verkouden is geworden.
Het is paaszondag begonnen met een snotterige neus. Het was handig geweest als ik een bakje onder mijn neus kon maken, want het liep er zo uit.

Nu anderhalve week later heb ik mijn rechteroor door moeten laten prikken omdat ik fikse ooronsteking aan beide oren heb en het niet vanzelf over gaat.

Ik voel nog geen verbetering en de pijnstillers (de redelijke goede diclofenac) heb ik echt nog nodig.

Vrijdagmorgen voor controle naar de KNO arts, ben benieuwd.

Dus alleen maar even blogs lezen. Van haken komt errug weinig omdat ik nog temoe ben om mijn armen iets omhoog tedoen, en een paar stappen mij al bijna teveel is.

Van deze kant dus nog geen kroontjes, rood, wit, blauw en oranje.
Vindt het wel jammer, ik zie zulke mooie leuke dingen voorbij komen.

10 opmerkingen:

  1. Oww..jakkes! Heel veel beterschap!! Hopelijk knap je snel weer wat op zodat je in ieder geval iets kunt doen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap Agnes! Eerst goed uitzieken hoor, dan weer haken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap!!
    groeten Cream@
    kadoideeblog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik wens je beterschap!
    Niets zo naar als ziek zijn, zeker een oorontsteking.
    Heb het zelf nog nooit gehad maar is volgens mij flink pijnlijk.
    Sterkte!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap meis!

    Het is hardnekkig dat wat heerst. Je leest het overal weer!
    Niet leuk :-( Succes bij de KNO-arts!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel beterschap toegewenst...bah...dat nare week ook van de afgelopen tijd heeft de mens weinig goeds gedaan;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach meid, doe het maar rustig aan. Jouw gezondheid is vele malen belangrijker dat alle roodwitblauwe kroontjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Getsie! Jammer genoeg was de lente voor jou net te laat om aan de griep te ontspringen.. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg