woensdag 6 maart 2013

Lapjes gescoord op het Stoffenspektakel.

Er helemaal klaar voor ging ik vanmorgen op weg naar Zwolle. Vanaf ons huis een kleine drie kwartier rijden.
Eerst de jongste naar school gebracht en met een moeder van een vriendje afgesproken dat hij zo mee kon uit school.
Dan had ik de tijd om rustig rond te struinen.

Kom ik in Zwolle, op de parkeerplaats, druk.......helemaal vol!!
Maar dat mag de pret niet drukken, de Ijsselhallen zijn groot, dus die mensen zie je haast niet weer.

Maar wat een gekakel, ontzettend, maar wel gezellig.
Dames met briefjes in de handen met de kleuren en maten erop,  dringen bij de, goedkoopste, kraam.
Buggy's en kinderwagens die toch wel een beetje in de weg staan.

Zelf had ik natuurlijk geen briefje met kleuren en maten erop. Ik doe dat zo uit mijn hoofd......

Ik ging eigenlijk niet heen om stof tehalen voor kleding, maar voor een vlaggenlijn.
En evt. wat piramidetasjes, kipje ed.

Ben wel geslaagd.
Voor onze boys wil ik een verjaardagsvlaggenlijn  maken. Ik heb alleen maar "gewone" slingers van papier.

Voor hun heb ik een stars and stripe's stofje gekocht.

 
 
Voor mezelf paarse ieniemienie blokjes met effen paars.

 
En voor in het algemeen, bloemetjes met felroze.


En de boys zijn eind van de maand jarig, dus ik moet nog wel even opschieten willen ze dit jaar al hangen.
Ik heb de vlaggenlijn nog nooit gemaakt, dus als iemand nog tips&tricks weet,  welkom.

Verder heb ik ook nog een rood geblokt lapje en een hollands tegeltjes lapje.

Hier is nog geen bestemming voor, maar dat zal tzt wel komen.

Rond half 12 had ik het gezien en liep weer naar de uitgang.


Zie ik bij een kraam kantlint voor 2.50 per kaart. Even kijken hoor....blijkt dat 40 meter tezijn!
Direkt maar even 2 soorten meegenomen. Is toch nooit weg in deze tijd?



Fijne middag.

7 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke stofjes gescoord!!! Kun je weer heel wat leuke dingen mee freubelen. Veel plezier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer leuke dingetjes gekocht zeg!

    Ik ben zelf niet zo van de massale markten of bijeenkomsten.

    Heel veel knutsel plezier!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed geslaagd, je kan weer even vooruit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, ik had het niet in mijn agenda gezet, zo dom! En wat betreft de vlaggenlijnen.. als je kijkt op de diverse 'ik naai mee voor happy hippo' buttons zoals op mijn blog, kom je complete omschrijvingen voor vlaggenlijnen tegen! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ojee, ik heb spijt, heb gisteren besloten dat het maken van de opbergkast voor stofjes belangrijker was. Nu ben ik jaloers, vooral op jouw kant. Next time dan maar! De kippetjes zijn leuk hè. Groet Mariet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk allemaal!! Ik was er ook, met buggy... Je moet wat als de jongste nog niet op school zit!! Maar ik heb snel wat stofjes ingeslagen en was om 10.30 uur alweer buiten. Ook goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat grappig is dat... misschien ben ik je wel tegen gekomen maar weet ik dat niet.. kan zomaar! Lekker naaien met die lappen.Zal wel wat worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg