maandag 18 februari 2013

Tromgeroffellllllllllll............

En dan is het spannende moment aangebroken..........aan wie mag ik mijn weggevertje weggeven?


Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's die ik gekregen heb.
 En voor de volgers die er bij zijn gekomen.
 Geweldig.......ik zit inmiddels al over de 100.
Niet dat dat nou het belangrijkste is van het bloggen, maar wel leuk dat er zoveel mensen mijn blog waarderen en er af en toe een leuke reactie op zetten.


En dan nu het spannende moment: Er zijn 31 reacties gegeven en het is geworden nr: 12.

True Random Number Generator 12 Powered by RANDOM.ORG
(ik weet niet hoe iedereen dat mooie blokje van de random er zo op krijgt, maar mij lukt het niet.
Zo kan het ook).


En dat is Els van Maaks-Els.
Gefeliciteerd!

Als je mij je gegevens mailt stuur ik het weggevertje naar je op.


Nog een fijne avond.
 

8 opmerkingen:

  1. Oh Els, boffert! Van harte gefeliciteerd meid, ik ben benieuwd wat je gaat krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel agnes voor de gegeven kans enne top joh zoveel volgers...daar doe je het voor, en als ze dan ook nog eens iets plaatsen is helemaal geweldig

    enne els van harte gefeliessssssssssssssssssssssssssssssssss

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow te gek!! Ik heb je al terug gemaild. Ik laat zeker op mijn blog zien wat ik gekregen heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnares.
    En.... Jij nog heel erg bedankt voor je kerstpost die ik pas gisteren kreeg.
    http://aankleedpopje.blogspot.nl/2013/02/krijg-nou-wat.html
    Dus mocht je gedacht hebben: die bedankt nog niet eens, dan weet je nu waardoor dat kwam. ;-)
    Alsnog bedankt voor je lieve kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg