dinsdag 18 december 2012

Een verzoekje......

Via de mail kreeg ik een verzoekje, of ik de trendy muts voor iemand wilde maken.
Ik voelde me zeer gevleid......Ze had op internet zitten zoeken naar een muts en was bij mijn uitgekomen.
Omdat ze hem ook binnen gaat dragen moest het niet tedik en tewarm worden.
Als het kon een lichtgrijze met een cremekleurige bloem.

Nou ja, dat kon worden geregeld.

Dit is hem geworden:



Het randje maakt de muts mooi af. Het is een soort van picotje. Dat blijft het altijd leuk doen.




En natuurlijk de bloem.
Het patroon van de bloem staat bij de patronen onder de link Trendy muts met bloem.

Ik heb gehaakt met een dubbele draad Super Soft van Zeeman, 80% acryl en 20% polyamide.
Heel stom, de naalddikte weet ik niet meer. Ik dacht 8 of 9. Heb niet helemaal volgens patroon gewerkt, omdat hij anders niet op de goede aantal centimeters doorsnee kwam. Eigenlijk gewoon een toer extra meerderen.
De bloem heb ik gemaakt van Royal, 100% acryl van Zeeman.



Als iemand anders hem ook mooi vind in deze kleuren, ik heb nog garen over.
Je kunt me altijd mailen.


Dit mutsje gaat naar Amersfoort en ik hoop dat de eigenaresse er blij mee is.


Fijne dag.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat ze je heeft benaderd!
    Hij is heel erg mooi! Ze zal er vast heel blij mee zijn!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg