dinsdag 18 september 2012

Ook al in de "hartjes".

Ook ik ben een beetje aangestoken door het hartjes virus.
Op bijna elke blog zie je ze voorbij komen.

Gehaakt, gebreid, van stof, van tafelzeil, je kunt het zo gek niet bedenken.

Eerst had ik zoiets van: dat heeft ja iedereen al......dat doe ik niet hoor!

Maar toch.....ik ben overstag gegaan.

Via het blog van Karin ben ik begonnen.
Ze heeft er een duidelijke uitleg bij staan, dus dat moet lukken.

In mijn vorige blogberichtje had ik er ook een paar gemaakt, maar bij het 2e boogje kreeg ik zo'n groot gat.
Ik vroeg jullie naar oplossingen en Karin gaf een reactie.

Die heb ik opgevolgd (had ik zelf natuurlijk ook wel kunnen bedenken, maar ja).
En na wat oefenen wordt het al beter.
 Het gat is niet meer zo groot, en ik vul het niet meer zo vol op, zodat het niet op spanning komt testaan.


 De lila/paarse is voor mijn schoonzusje, en de rode/grijze voor Fleur, ons nieuwe nichtje.





Fijne dag.

2 opmerkingen:

  1. enorm knap gemaakt hoor
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi my dear friend.. I am your newest follower..:)) First of all thank you very much for your visiting my blog.. You have a very very nice blog.. I will follow your blog very closer...
    All best wishes...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg