vrijdag 28 september 2012

Gelukskonijntje.

Bijna voor elke nieuw freubeltje wat ik maak, vraagt mijn zoon: "kun je die voor mij ook maken".
Met als gevolg dat hij vanalles wat heeft, en wat vervolgens op zijn kamer beland.

Ik zeg natuurlijk niet altijd ja, want dan ben ik meer voor hem bezig dan voor mezelf en de kadootjes die ik haak en maak.
Maar ik vindt het natuurlijk wel leuk dat hij alles leuk vindt.

Zo ook de gelukspoppetjes van Annemarie Arts.


Ik had al een keer het het feestvarken gemaakt, en oma is ook al klaar, maar daar over later meer.( opa is nog niet zover).

De kleuren werden uitgezocht en eigenlijk wilde hij een bruin konijn met zwarte vlekken.
Ik heb het geprobeerd om ze erin te haken, maar het is toch maar een zwarte streep geworden.

Ik kon natuurlijk ook vlekken haken en er daarna op vast naaien, maar dat vond ik toch wel een beetje prigelig  worden.



Dit is het resultaat, en mijn zoon is er blij mee.


Fijn weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg