vrijdag 10 augustus 2012

Yes, eindelijk vakantie.

Ook voor mij is nu de vakantie aangebroken.

Even geen berichtjes of blogjes kijken (ik hoop dat ik zonder kan).
Als ik er aan toe kom misschien nog wel wat freubelen, maar nix moet, alles mag.

Heerlijk!


Als laatste 2 kraamkadootjes.
Ik heb ze al ingepakt voor het geval de a.s moeder snuffeld in blogland.




De kadootjes worden uitgepakt als de baby geboren is,
en dan zal ik ze op mijn blog zetten.



De kleuren heb ik gekozen naar aanleiding van de babykamer.

Fijne avond.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Agnes,
    Leuk dat je op mijn blog was. Jij bent ook een ebzige bij zo te zien, leuk, ik ga hier eens even rondkijken! Liefs en fijne vakantie! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik probeer vanalles, maar de tijd ontbreekt soms. En de vakantie is helaas voorbij. Maandag gaat iedereen weer naar het werk en de school.

      Groetjes, Agnes.

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg