woensdag 25 juli 2012

Bijna klaar.......

Mijn dekentje voor Nepal is bijna af.

Het is leuk om te doen, al moet je wel steeds even het aantal in de toer tellen. Ik kwam geregeld uit op 101 steken ipv 100.. dus maar weer uithalen en opnieuw beginnen.

Ben nu bezig met de draadjes. Poeh, wat een werk. Niet mijn favoriete werkje, maar ja het moet toch gebeuren. Eerder mag ik niet van mezelf verder met het dekentje.


De draadjes moeten goed weggewerkt worden, omdat het dekentje natuurlijk nog wel eens in de was moet, met die kleine hummeltjes.

Eerst maar even de jongste helpen met kranten vouwen, die hij voor 2 weken over heeft genomen van de buurjongen. En laten er nu heel wat folders bij zitten........



Maar goed, misschien vanmiddag lekker in de tuin van het zonnetje genieten en dan mijn haakwerkje erbij.

Groeten, Agnes.

1 opmerking:

  1. Wat heb jij flink doorgehaakt. Mooi dekentje. De moeder van het kindje die het krijgt zal er heel blij mee zijn...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg