woensdag 9 mei 2012

Bokito gaat op reis.

Voor een jongetje met een verstandelijke beperking, en die helemaal idolaat is van aapjes, heb ik deze knuffelaap gemaakt.

Het is een patroon van Christel Krukkert uit het boekje: Beestenboel haken.
Ik heb het iets aangepast, want ik vond die handjes en voetjes niet zo mooi. Ik heb er lange slungel armen van gemaakt zonder handjes. Onderin de handjes en voetjes heb ik wat vulling gedaan en de rest van de armen leeg gelaten.

Nu gaat hij vanmiddag ons verlaten. Ik hoop dat het jongetje er veel plezier van heeft.












Hij vond het in iedergeval wel leuk om te poseren.
Hij heet trouwens Bokito. Vond ik wel een leuke naam voor een aap. Hij is niet zo geweldadig als de echt hoor!

1 opmerking:

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg