vrijdag 9 maart 2012

Kiki de kikker Give Away!

Ik heb me even gestort op een knuffel. Op de foto vond ik hem/haar er wel leuk uitzien, dus ik dacht, ik waag me er maar eens aan.

Een amigurumi gehaakte kikker knuffel, met de naam Kiki.
Dat klinkt toch leuker dan maar gewoon "kikker".

Kiki is als ze zit 15 cm lang en haar dikke buik is 7 cm in doorsnee, haar hoofd met de mooie ogen is 9 cm. Ze heeft echte kikker poten van 9 cm.

Ik had het nog nooit uitgeprobeerd en eigenlijk niet de goede kleuren in huis, maar het is maar een probeersel. Eigenlijk is ze wel lief geworden.

Bekijk het resultaat en voor wie Kiki erg leuk vind, maak ik er een give away van.
Dit doe ik voor de eerste keer, dus.......ik ben benieuwd.

Dus wie Kiki mooi, grappig, lief, knuffelig vind mag een reactie geven en dan zien wel wel hoeveel mensen er reageren.

Ben benieuwd.....reageren kan tot, wat zullen we zeggen........19 maart. Dat is 10 dagen.
Me dunkt dan moet iedereen toch tijd hebben gehad om Kiki te bekijken.

Hier komt ze.....


Hier is het patroon van Kiki:

http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=b21&d_id=45&lang=nl

2 opmerkingen:

  1. ik vind Kiki wel goed gelukt, vrolijke kikker :)
    en hij heeft mijn artiestennaam ;)
    ik ben namelijk Kiki wanneer ik clown moet spelen
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je Kiki is wel een schatje hoor!

    Ik ben nog niet toe aan amigurumi, doe vooral nog aan mutsen en sjaals! Ben gister wel begonnen aan een tas, ben benieuwd wat dat wordt ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg