vrijdag 3 februari 2012

Vogels verwennen.

Met zoveel sneeuw in het vooruitzicht heb ik van onze tuintafel maar een mooie vogelvoederplaats gemaakt.

Van vet en vogelvoer heb ik sterren gemaakt en met een pinda een koordje eraan gemaakt.

Nadat ik veel gierst had gekregen wist ik in de eerste instantie niet wat ik er mee moest doen. Ik heb het op een krans geplakt met een lijmpistool en daarboven op dezelfde sterren uit vet.

Verder nog een mand gevuld met het plantje Bergthee en daarin 3 stokken waaraan ik weer die sterren uit vet aan heb gehangen.

De tafel heb ik verder opgeleukt met een klein vogelhuisje (wie weet komen er kleintjes...) kandelaren en takken met kleine dennenappeltjes eraan.

Een paar verdwaalde maiskolven er bij en....klaar.

Nu aan het einde van de middag is hier in Twente niet veel sneeuw gevallen, maar de vogels zullen er zeker van smullen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg