woensdag 15 februari 2012

Onderzetters.

Na altijd kurken onderzetters gebruikt te hebben besloot ik om onderzetters te haken.
Allemaal hetzelfde patroon vond ik niet zo leuk, dus heb ik 6 verschillende gebruikt.
3 ronde en 3 vierkante.

De vierkante zijn eigenlijk vierkantjes die gebruikt worden in een quilt of babydoek. Dus het "vierkantje" is soms niet helemaal vierkant doordat je ze niet aan elkaar naait.

Maar goed....dat mag de pret niet drukken. De kurken onderzetters kunnen naar de afvalbak worden verplaatst.

Ik heb nu 6 paarse gehaakt en er komen nog 6 zwarte bij.

De patronen van de vierkantjes heb ik van Drops design en die van de rondjes heb ik zo van internet gehaald.

Kijk bij het linkje patronen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg